Unboxing pudełka, czyli dlaczego warto zainwestować w ładne opakowanie produktu

Zastanawiasz, się co zrobić, aby klienci chętnie dzielili się informacją o zakupie Twoich produktów w Internecie? Zadbaj o ładne opakowanie! YouTube i Instagram ( przy okazji zapraszamy na instagram Boxxe 🙂 )wypełniony jest filmami, które przedstawiają tzw. unboxing pudełka, czyli rozpakowywanie produktów przed kamerą. To doskonały sposób na promocję Twojej marki i dotarcie do nowych osób. Co zrobić, aby zachęcić do tego swoich klientów? Poznaj unboxing od podszewki i zacznij stosować go w swojej firmie.

Otrzymaj ofertę na pudełka boxxe

Czym jest unboxing?

Zacznijmy od podstaw. Unboxing to słowo, które nawiązuje do angielskiego wyrażenia „to unbox” i w dosłownym tłumaczeniu oznacza „wyjąć z pudełka” lub „rozpakować”. Internetowy trend unboxing polega na publikacji kilkuminutowego filmu, podczas którego klient otwiera otrzymaną przesyłkę i opowiada o tym, co się w niej znajduje. Najczęściej przed kamerą rozpakowuje się zabawki, elektronikę (głównie telefony), a także odzież i artykuły z branży beauty.

Kto ogląda takie filmy? Wszystko zaczęło się od dzieciaków, które obserwowały, jak ich rówieśnicy otwierają przesyłki z zabawkami. Dalej trend rozlał się na kolejne grupy klientów. I dziś filmy z unboxingiem oglądają użytkownicy właściwie w każdym wieku.

Unboxing ubrań kręcony przez vloggerkę

Na jakich stronach publikuje się filmy z unboxingiem?

Filmy, które przedstawiają unboxing najczęściej publikowane są na YouTube. Niektóre mają nawet po kilka milionów wyświetleń! Poza tym możesz je znaleźć także na portalach społecznościowych tj. Facebook, Instagram, Snapchat, czy na stosunkowo niedawno powstałej „kopalni krótkich filmów” — Tik-Tok-u.

Kto może odpakowywać przesyłki przed kamerą?

Odpakowywać może każdy, i jeżeli jest to zwykła, nieodpłatna chęć pokazania produktu ze strony Twojego klienta – jest to, jak najbardziej super sposobem promocji. Planujesz zainwestować w reklamę tego typu i opłacić unboxing? Pamiętaj, aby starannie dobrać odpowiednich recenzentów. Najlepiej w takich przypadkach sprawdza się współpraca z Influencerami (wpływowymi, najczęściej rozpoznawalnymi osobami, które są aktywne w mediach społecznościowych). Otwierający pudełko przed kamerą powinien przywiązywać wagę do sposobu prezentacji i nagrywania filmu. Warto również pamiętać o szerokim zasięgu udostępnianych treści. Im więcej dana osoba ma obserwatorów (którzy wpisują się w ramy Twojej grupy docelowej), tym większe szanse na powodzenie reklamy.

Unboxing produktu z pudełkiem premium wzmacnia wrażenie

Jak unboxing pudełka wpływa na promocję marki?

Opowiadając o unboxingu warto przytoczyć przykład firmy Apple. Starannie zapakowane produkty, od komputerów po akcesoria do telefonów, dostarczają użytkownikom pozytywnych emocji już na etapie otrzymania przesyłki. Tak działa unboxing pudełka. Jeżeli dobrze zaplanujesz opakowanie swojego produktu, wpłyniesz na dobre wrażenia zarówno klienta, jak i tych, którzy oglądają relacje z otwierania pudełka.

Opakowanie produktu może być na tyle wyjątkowe, że wyróżni Twoją markę wśród innych. Co więcej, ma ogromny wpływ na wizerunek produktów.  Przykład? Ekologiczne tuby Resibo, w których znajdują się naturalne kosmetyki. To świetna alternatywa dla klasycznych opakowań, która wskazuje na najważniejsze cechy marki.

Idealny projekt opakowania do unboxingu

Jeżeli chcesz, aby unboxing Twoich produktów niósł ze sobą same pozytywne emocje, zadbaj o odpowiednie opakowanie. I uważaj - nie chodzi tu tylko o pudełko na produkt, ale i pudełko na przesyłkę.

Unboxing to przede wszystkim pierwsze wrażenie. I uwierz nam, dziś szary karton oklejony zwykłą taśmą klejącą nie zrobi furory. Możesz w prosty sposób urozmaicić cały proces otwierania. Wystarczy pamiętać o podstawowych zasadach podczas projektowania pudełka, a unboxing będzie przyjemną wizualną treścią i zachętą do zakupu zawartości. Ciekawe informacje o zastosowaniu minimalizmu jako formę pokazania treści znajdziesz w artykule - Minimalizm w opakowaniach - moda czy oszczędność ?

Oto najważniejsze z nich:

  • spójność pudełka na produkt z założeniami marki — grafika, kolory, czcionki i ikony na nadruku wewnętrznym i zewnętrznym powinny mieć wspólny mianownik z tym, co prezentujesz w sieci lub w swoim sklepie stacjonarnym;
  • łatwość otwierania opakowania — idealnie sprawdza się zastosowanie pudełek magnetycznych, które znajdziesz w naszej ofercie lub tasiemki zrywającej, która umożliwia otwarcie opakowania jednym ruchem ręki;
  • zastosowanie kleju adhezyjnego — to z kolei pozwala zrezygnować z zaklejania pudełka na przesyłkę taśmą klejącą;
  • dopasowanie rozmiaru opakowania do jego zawartości.

Daj nam znać, czy korzystasz z formy promocji, jaką jest unboxing w Internecie? Czy Twoje pudełka na przesyłkę lub produkt zachęcają do otwierania ich przed kamerą? Pamiętaj, że jeżeli szukasz estetycznych pudełek z klapką magnetyczną możesz skorzystać z naszego konfiguratora na pierwszej stronie. Boxxe realizuje zamówienia pudełek już od 10 sztuk!

Unboxing słuchawek
Footer Boxxe
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. View more
Cookies settings
Akceptuje
Prywatność & Polityka Cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Wersja obowiązująca od dnia 5 kwietnia 2021

CZYM JEST POLITYKA PRYWATNOŚCI?

Chcielibyśmy zapoznać Cię ze szczegółami przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych, aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszej strony internetowej. W związku z tym, że sami działamy w branży internetowej, wiemy jak ważna jest ochrona Twoich danych osobowych. Dlatego dokładamy szczególnych starań, aby chronić Twoją prywatność i informacje, które nam przekazujesz. Starannie dobieramy i stosujemy odpowiednie środki techniczne, w szczególności te o charakterze programistycznym i organizacyjnym, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych. Nasza strona używa szyfrowanej transmisji danych (SSL), co zapewnia ochronę identyfikujących Cię danych. W naszej Polityce prywatności znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje odnośnie przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Prosimy Cię o jej przeczytanie i obiecujemy, że nie zajmie Ci to więcej niż kilka minut.

Kto jest administratorem strony internetowej www.boxxe.pl?

Administratorem strony internetowej jest RAPIDBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Borówkowa 24, 65-124 Zielona Góra, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000796764, NIP 9292010730, REGON 383971994, o kapitale zakładowym w wysokości: 5 000,00 zł (czyli: my).

DANE OSOBOWE

Jaki akt prawny reguluje przetwarzanie Twoich danych osobowych? Twoje dane osobowe są przez nas zbierane i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1), zwanego powszechnie: RODO. W zakresie nieuregulowanym przez RODO przetwarzanie danych osobowych jest regulowane przez Ustawę o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? Administratorem Twoich danych osobowych jest RAPIDBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Borówkowa 24, 65-124 Zielona Góra, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000796764, NIP 9292010730, REGON 383971994, o kapitale zakładowym w wysokości: 5 000,00 zł, telefon: +48 728480098, e-mail: [email protected]. W sprawie swoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami za pomocą:
  • poczty elektronicznej: [email protected]
  • poczty tradycyjnej: ul. Borówkowa 24, 65-124 Zielona Góra,
  • telefonu: +48 728480098.

JAK PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE, KTÓRE NAM PODAJESZ?

Jakie dane osobowe przetwarzamy i w jakich celach je przetwarzamy? Na naszej stronie internetowej oferujemy Ci wiele różnych usług, dla których celów przetwarzamy różne dane osobowe, w oparciu o różne podstawy prawne.
Cel Dane osobowe Podstawa prawna przetwarzania Czas przechowywania danych
zawarcie i wykonanie umowy imię, nazwisko, adres korespondencyjny, NIP, adres e-mail, numer telefonu art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Twoje żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jesteś stroną do upływu okresu przedawnienia roszczeń dotyczących wykonania umowy
założenie i prowadzenie konta imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie w celu podjęcia działań na Twoje żądanie, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie niezbędne w celu wykonania umowy, której jesteś stroną do upływu okresu przedawnienia roszczeń dotyczących wykonania umowy
newsletter adres email, imię art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. przetwarzanie na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych do dnia wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych
formularz kontaktowy imię, adres e-mail art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na utrzymywaniu ciągłości komunikacji i umożliwieniu kontaktu z nami w sprawach prowadzonej działalności gospodarczej do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
chat imię, adres e-mail art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na utrzymywaniu ciągłości komunikacji i umożliwieniu kontaktu z nami w sprawach prowadzonej działalności gospodarczej do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
organizacja konkursów imię, adres e-mail art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. przetwarzanie na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
program lojalnościowy imię, adres e-mail, numer telefonu art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. przetwarzanie na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych do momentu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
marketing bezpośredni towarów i usług własnych, w tym remarketing indetyfikator transakcji Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na marketingu bezpośrednim usług własnych, w tym remarketingu do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
ustalenie, dochodzenie i egzekucja roszczeń i obrona przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL, NIP, REGON, adres e-mail, nr telefonu, nr IP, nr rachunku bankowego, nr karty płatniczej art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi do upływu okresu przedawnienia roszczeń dotyczących wykonania umowy
wypełnienie obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych i rachunkowych imię, nazwisko, firma, nr PESEL, NIP lub REGON, adres e-mail, nr telefonu, adres korespondencyjny, nr karty płatniczej Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na nas, wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów podatkowych i rachunkowych do momentu wygaśnięcia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, które uzasadniały przetwarzanie danych osobowych

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie przez Ciebie wymaganych danych osobowych jest dobrowolne ale stanowi warunek świadczenia przez nas usług na Twoją rzecz (np. wysyłania newslettera czy założenia konta). Odbiorcy danych osobowych Aktualną listę podmiotów, którym ujawniamy Twoje dane osobowe możesz znaleźć tutaj. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji (w tym profilowanie) Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji w sposób zautomatyzowany ani nie stosujemy profilowania. Czy będziemy przekazywać Twoje dane osobowe poza EOG lub do organizacji międzynarodowej? W celu korzystania z narzędzi Facebooka, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych, gdzie znajdują się serwery Facebook Inc.

Facebook Inc. figuruje w wykazie podmiotów uczestniczących w programie Tarczy Prywatności (link: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000GnywAAC&status=Active), w związku z czym ochrona danych osobowych jest adekwatna w stosunku do regulacji obowiązujących w Unii Europejskiej, zgodnie z Decyzją wykonawczą Komisji (UE) 2016/1250 z dnia 12 lipca 2016 r. w sprawie adekwatności ochrony zapewnianej przez Tarczę Prywatności UE-USA (link: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016D1250&from=EN).

JAKIE PRZYSŁUGUJĄ CI PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Na podstawie RODO masz prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych,
  • żądania sprostowania swoich danych osobowych,
  • żądania usunięcia swoich danych osobowych,
  • żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  • żądania przenoszenia danych osobowych.
W razie zgłoszenia nam któregokolwiek z wymienionych powyższej żądań bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – udzielimy Ci informacji o działaniach podjętych w związku ze zgłoszonym przez Ciebie żądaniem. W razie potrzeby możemy wydłużyć termin miesięczny o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W każdym wypadku poinformujemy Ciebie w terminie miesiąca od otrzymania żądania o przedłużeniu terminu i podamy Tobie przyczyny opóźnienia. Prawo dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO) Masz prawo uzyskania informacji czy przetwarzamy Twoje dane osobowe. Jeżeli przetwarzamy Twoje dane osobowe to masz prawo do:
  • dostępu do danych osobowych,
  • uzyskania informacji o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących Ci na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
  • uzyskania kopii swoich danych osobowych.
Jeśli chcesz zażądać dostępu do swoich danych osobowych zgłoś swoje żądanie na adres: [email protected]. Prawo do sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO) Jeżeli Twoje dane osobowe są nieprawidłowe masz prawo żądania od nas niezwłocznego sprostowania Twoich danych osobowych. Masz też prawo do żądania uzupełnienia przez nas Twoich danych osobowych. Jeśli chcesz zażądać sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych zgłoś swoje żądanie na adres: [email protected]. Prawo do usunięcia danych osobowych, tzw. "prawo do bycia zapomnianym" (art. 17 RODO) Masz prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych, gdy:
  • Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
  • wycofałeś określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o Twoją zgodę;
  • Twoje dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
  • wniosłeś/wniosłaś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych jest związane z marketingiem bezpośrednim;
  • wniosłeś/wniosłaś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z przetwarzaniem niezbędnym dla wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub przetwarzania niezbędnego dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez nas lub stronę trzecią.
Pomimo zgłoszenia żądania usunięcia danych osobowych możemy przetwarzać Twoje dane dalej w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń o czym zostaniesz poinformowany/poinformowana. Jeśli chcesz zażądać usunięcia swoich danych osobowych zgłoś swoje żądanie na adres: [email protected]. Prawo do zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) Masz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:
  • kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych – w takim wypadku ograniczymy przetwarzanie Twoich danych osobowych na czas pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych;
  • przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych osobowych zażądasz ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
  • Twoje dane osobowe przestały być potrzebne do celów przetwarzania, ale są one potrzebne w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony Twoich roszczeń;
  • zgłosiłeś/zgłosiłaś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – do czasu stwierdzenia czy nasze prawnie uzasadnione interesy są nadrzędne wobec podstaw wskazanych w Twoim sprzeciwie.
Jeśli chcesz zażądać ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych zgłoś swoje żądanie na adres: [email protected]. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21 RODO) Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym profilowania, w związku z:
  • przetwarzaniem niezbędnym dla wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub przetwarzania niezbędnego dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora danych osobowych lub stronę trzecią;
  • przetwarzaniem na potrzeby marketingu bezpośredniego.
Jeśli chcesz zagłosić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych zgłoś swoje żądanie na adres: [email protected]. Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym profilowania, w związku z:
  • przetwarzaniem niezbędnym dla wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub przetwarzania niezbędnego dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora danych osobowych lub stronę trzecią;
  • przetwarzaniem na potrzeby marketingu bezpośredniego.
Jeśli chcesz zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych zgłoś swoje żądanie na adres: [email protected]. Prawo do żądania przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO) Masz prawo otrzymać od nas swoje dane osobowe w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz przesłać je innemu administratorowi danych osobowych. Standardowo udostępnimy Ci Twoje dane osobowe w formacie CSV. Jeśli wolisz aby dane zostały Ci udostępnione w innym formacie wskaż preferowany format w swoim żądaniu. W miarę możliwości postaramy się udostępnić Ci dane w preferowanym przez Ciebie formacie. Możesz również zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane osobowe bezpośrednio innemu administratorowi (o ile jest to technicznie możliwe). Jeśli chcesz zażądać przeniesienia swoich danych osobowych zgłoś swoje żądanie na adres: [email protected]. Czy możesz cofnąć wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych? Możesz cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez nas na podstawie Twojej zgody przed jej cofnięciem. Jeśli chcesz cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgłoś swoje żądanie na adres: [email protected]. W przypadku, gdy chcesz cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu świadczenia usługi "Newsletter" możesz z niego zrezygnować tutaj [link do strony unsuscribe]. Skarga do organu nadzorczego Jeżeli sądzisz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ochrony danych osobowych masz prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym w rozumieniu RODO jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który z dniem 25 maja 2018 roku zastąpił GIODO.
Save settings
Cookies settings
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram